ההצעה שבכותרת נשמעת לי הגיונית בערך כמו הצעת החוק של מגלי והבה, שרוכבי האופניים ירכבו נגד כיוון התנועה.
סתם דוגמה שקיבלתי: בלונדון כנראה בדקו את זה, והבינו שהבעייה בתאונות עם אופניים בעיר, היא משאיות (ורכבי מטען אחרים). אז הם מנסים: יש למשל הסברה לרוכבים, והסברה לנהגים. יש גם תכנית כוללת - לא יריות מהמותן של איזה פטנט שכאילו יכול לעזור.
ביום חמישי בערב - הפגנה נגד הרפורמה.
בתמונה - רוכב בצד שמאל (באנגליה). מהאתר של TfL
וזה אצלנו:
לא כל כך הבנתי... למה ההצעה שרוכבי אופניים ירכבו נגד כיוון התנועה לא הגיונית? ראיתי את הסידור הזה בכמה מקומות באירופה ולדעתי זה הרבה יותר בטוח
השבמחקאכן - אולי אם אני מאשים אנשים בשליפות, לא אשלוף בעצמי... הרכיבה נגד התנועה מסוכנת, ובטח שאינה פתרון. הנה מה שגוגל העלה בעניין. אני מתכוון (ונדמה לי שכך גם החוק - לא מצאתי את ההצעה באתר הכנסת) לרכיבה ללא שבילי אופניים. אם יש שבילים - זה כבר סיפור אחר, ויכול להיות שחכם יותר שהם יהיו נגד כיוון התנועה (אם כי עד שנראה כאן שבילי אופניים חד-סיטריים ייקח הרבה זמן).
השבמחקואם כבר אז שתי תוספות:
בין הולילנד לבריכת ירושלים מחר, והגמר היום.
הדרך היחידה להצלת הרוכבים היא העלאת המודעות.
השבמחקבמדינות בהן כולם רוכבים על אופניים, תראו שמתייחסים לרוכבים ככל כלי רכב אחר על הכביש, ובניגוד לישראל לא מנסים להעיף את הרוכבים מן הכביש בצפירות מפחידות ולא משחקים איתם "מכוניות מתנגשות".
למי שמעוניין בנתונים - הנה. זה מתוך מחולל לוחות של הלמ"ס.
השבמחקמה קורה בפניות?
השבמחקאנונימי - מה השאלה? אם אתה מדבר על רכיבה נגד כיוון התנועה אז אכן יש בעייה קשה בצמתים. ברכיבה עם כוון התנועה האופניים מתנהגים כמו רכב, ובשבילי אופניים (במהרה בימינו..) יש סידור מיוחד לאופניים.
השבמחק