יום רביעי, 2 במאי 2012

הליכות ג'יין ג'ייקובס ירושלים

בסוף השבוע הקרוב - Jane's Walk, בכ-80 ערים בעולם, והפעם גם בעיר הקודש. הכי טוב (תמיד) לקרוא את מה שלרמן כתב, או פשוט לגשת ישר לתוכנייה (גם כאן).

כאן בעיר הדס עפרת לוקח למושבה הגרמנית, מאיר מרגלית למזרח העיר, מעמותה לעין כרם, אייל בן שושן לבקעה, מתן ישראלי ממוסללה למוסררה, ועירית מנור למשחק במוסררה. את מקומות המפגש יש בתוכנייה, אבל נדמה לי שלפחות המועדים יותר מעודכנים כאן.

ושבועיים אחר כך - סינדרום ירושלים (פרטים כאן):





5 תגובות:

  1. באמת אחלה יוזמה. חבל שכל הסיורים כמעט מתקיימים במקביל. בת"א לפחות הם מתקיימים גם בשישי וגם בשבת, ובחיפה בחמישי ובשישי. בירושלים רק בשישי, חלקם באותה שעה ממש. מלבד זאת, כרגע מופיעים באתר של Jane Walks רק שלושה סיורים בירושלים - נעלמו משום מה מהמפה ומהרשימה (http://janeswalk.net/cities/list/category/jerusalem) הסיורים והפעילויות במוסררה ובעין כרם. מה יותר מדוייק? גם לא בטוח שאייל בן שושון ידריך את הסיור בבקעה - זה לפחות מה ששמעתי ממנו אתמול. אנסה לבדוק אתו היום ולעדכן כאן.

    השבמחק
  2. לפי מיינט חלק מהסיורים בשבת, ואני חושב שהם יותר מדוייקים.

    השבמחק
  3. הסיור של מעמותה בעין כרם לא מופיע ב-mynet, אבל לפי האתר שלהם הוא יוצא בשבת ב-10. בחוברת של מוזיאון חיפה כתוב שהמידע המעודכן יופיע באתר של Jane's Walks.
    כתבתי לאיש הקשר שמופיע באתר - אעדכן אם יהיה לי מידע מדוייק יותר.

    השבמחק
  4. במיינט כתוב שהסיור בבקעה בשבת וזו טעות - הסיור מתקיים ביום שישי ב-14:00. במקום אייל בן שושן ידריך אותו מישהו אחר יחד עם יוזמת הסיור דניה וקנין.

    השבמחק
  5. נראה שעשיו הנתונים באתר של Jane's Walks עודכנו. מופיעים ששת הסיורים, מהם שניים בשבת (עין כרם בוקר, מוסררה אחה"צ).

    השבמחק