יום ראשון, 9 במרץ 2008

נפרדנו כך?


מתוך האתר הרשמי של פרוייקט "נוף ציון"

האם כל חסידי "חלוקת ירושלים" תפסו טרמפ על הפיגוע, או שזה רק נדמה לי? ההצהרות של דני יתום ושל חיים רמון (כאן וכאן) הן לדעתי עוד תולדה מסוכנת של גדר ההפרדה. מישהו מפריע לנו - נתנתק ממנו, או שלפחות ניצור בקרה על כניסתו לשטחנו. זה מתאים ל-gated communities שמתחילות להתפתח כאן:

גני ציון שבגוננים מבטיחים "פארק פרטי", הולילנד - כנ"ל, נוף ציון שבתוך ג'בל מוכבר - מבטיחים בכלל "נוף פרטי", "שכונה פרטית" או "מתחם פרטי סגור".

אז מה בתכנית? האם נתנתק מכל דורשי רעתנו? או סתם ממי שקצת שונה? מישהו חושב שהאסטרטגיה הזו מחזיקה מים, כלומר בת-קיימא לאורך זמן? כנראה שכן.

3 תגובות:

  1. לאור הנסיון המוצלח בלבנון ובעזה אני חושב שגם בירושלים מגיע לנו קצת חד צדדיות.

    השבמחק
  2. לא ברור לי אם אתה צוחק בעניין עזה, אבל אני חושב שבירושלים זה יהיה אסון אורבני.

    סגרגציה במגורים - כן, אבל פלורליזם (=מגוון אוכלוסייות) במרכז העיר ובמוקדי השרותים\תעסוקה\השכלה\מסחר האחרים. זה המודל שלי.

    השבמחק
  3. כמובן שאני צוחק.החד צדדיות לא תעבוד, מצד שני- אין לי מושג מה כן.

    השבמחק