יום שני, 3 בדצמבר 2007

עיגולים אפורים מתחת לעיניים

קראתי שוב את הפוסט הקודם - על החיבור של העיר לשטח הפתוח - והוא פתאום נראה לי ממש רציני... אז הפוסט הזה פחות רציני, והוא מיועד למי שמסתובב עם העיניים למטה. מדוכאים, אנשים החוששים לדרוך על חרא של כלבים, או רוכבי אופניים.


הרבה זמן אני כבר מנסה לנחש מהם אותם עיגולים תמוהים על כבישי העיר. העיגולים מופיעים בדרך כלל בצד הכביש, אבל לפעמים גם באמצע, ולעיתים אפילו על המדרכה. שימו לב - יש המונים מהם.

האם אלו סימנים שהשאירו חביות שהונחו בתהליך בנייה כלשהו? אולי סימון לבורות ביוב עתידיים, הציע חבר. הגודל די מתאים, והוא אכן תמיד זהה. אבל לא נראה שככה היו מסמנים, וחוצמזה - יש יותר מדי. אולי דווקא בורות שהיו וכוסו על-ידי שכבת זפת?

חשבתי לכתוב את זה כאן כשאלה, ואולי מישהו מהקוראים יצליח לפתור לי את החידה, אבל אז הייתה פריצת דרך...

פריצת הדרך הייתה כשהבנתי שהעיגולים מופיעים בעצם לרוב בזוגות. גילוי נוסף היה שהם כאילו מושכים "שובל" על המשך הכביש.



אז אני חושב שאלו עקבות של טיאוט מכני (נדמה לי שכך קוראים ל-"אוטו מטאטא" שמנקה לנו את הכבישים). אולי המקומות בהם הוא עצר, או המקומות בהם הוא הוריד את המטאטאים אל הכביש. דעות אחרות יתקבלו בשמחה.

אגב - האם העובדה שרק לפני כמה חודשים שמתי לב אליהם קשורה למשהו? אולי יש יותר טיאוט מכני בעיר? אולי יותר חרא של כלבים על המדרכות? או שאני פשוט בדיכאון הסתיו הרגיל?

תגובה 1:

  1. עדכון - אימתתי את ההשערה - אלו אכן עקבות של טיאוט מכני. עקבתי אחרי רכב טיאוט, הוא עצר, וכשהמשיך נשארו העיגולים על הכביש!

    השבמחק