יום חמישי, 3 ביולי 2008

ציפוף בקריית שמואל - או שלא?



ביום שישי האחרון קראתי במודעות תכנון ובנייה על זה שהורסים ובונים באיתמר בן-אב"י. זו לא הייתה ממש הפתעה כי ראיתי את השלט כבר המון זמן, אבל מה שהיה מוזר הוא מספר יחידות הדיור - שתיים (בבניין של חמש קומות + חנייה תת-קרקעית). הייתי בטוח שמדובר בטעות דפוס, אבל חשבתי שאם יצא - כדאי להציץ בתכנית עצמה.

היום יצא לי לעבור שם, וראיתי את המודעה תלוייה על הגדר. כל הכבוד לרות יוסף על המהלך הזה של פרסום התכניות במגרש עצמו.

התקרבתי, ואכן כצעקתה - שתי יח"ד בחמש קומות. ציפוף כבר אמרנו?


אז יופי שיש מי שמשלם - אני משער שאם יש לו כסף לשתי יחידות בכזה מקום, הוא בטח גם ישמור על הדקל היפה (ובטח לא ממש יאכלס את הדירה רוב השנה - אבל זה סיפור אחר), אבל צריך לזכור שמישהו אחר יאכל את זה. והמישהו הזה הוא במקרה הזה לא רחוק...

אז מה היה לנו שם? מבניין עם כ-8 יחידות (אבדוק ואעדכן) שיכולות לאכלס בערך 25 תושבים פעילים בעיר, אנחנו יורדים ל-2 יח"ד שכנראה לא יאכלסו תושבים בכלל (גם לא בסטטיסטיקה - אם זה מעניין מישהו). הרי לנו ציפוף במיטבו.

ולא פחות חשוב - חנייה בתחומי המגרש? נחמד! אלא שלא נראה לי שהיא תהיה פתוחה לדיירי הרחוב האחרים, שרק יפסידו שני מקומות חנייה לטובת הכניסה לחנייה הפרטית של הבניין החדש

עדכון: מה שנראה במבט ראשון כמו החצי השני של הבניין הוא בעצם בניין אחר - מספר 20. כך שבחצי שעליו חלה התכנית יש כרגע רק 4 יחידות דיור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה