יום רביעי, 7 בנובמבר 2007

עוד קטנות ממקומוני השבת

חוות צוק - התכנית נדחתה
כרוניקה של הכשרת עבירות והתיישבויות בודדים. המועצה ביחד עם היזמים\ עברייני בנייה זועקים חמס, ובשם הציבור המטייל במטה יהודה (כלומר בשמי ובשמכם) יוצאים נגד "ההחלטה התמוהה" של אי-הכשרת עבירות בנייה. כי הרי מה כל כך נורא בעצם בכמה מבנים... אברהם שקד זועק בשם הירוקים (כלומר שוב - בשמנו) שהשטחים הפתוחים הם-הם הנכס ואסור לפגוע בהם ולהכשיר את מעשיהם הלא-חוקיים של העבריינים.

אולי הגיע הזמן שנצביע ברגליים. מי מבינינו ויתר על ביקור במסעדת "תבלין" או בחוות צוק בגלל עבירות הבנייה? (סיבות אחרות כגון מחסור בחנייה בשבת בצהריים לא נחשבות). אם כולם משתמשים בנו ככלי ניגוח - אולי זה אומר שבאמת יש לנו כוח? כנראה שהשעה משפיעה עלי לרעה...

בזאר שטראוס בצרות
מי שקרא את ההערות של "אנונימי" (כאן. ויהיה כל-כך נעים אם תבחר לך כינוי) הבין יותר טוב

גשר קלטראווה התייקר מעט
למרות שבניגוד לרבים אני דווקא אוהב את הרעיון של מונומנט בכניסה לעיר, וגרוע מזה - אוהב גם את הגשר עצמו - הידיעה על התנפחות התקציב מ-71 מליון שקל ל-246 מיליון סדקה מעט את ההתלהבות שלי.

תכנית עיסוויה של "במקום" ירדה מהפרק
התכנית התקפה בעיסוויה, מתוך אתר במקום
האם המחשבות על התנתקות משכונות קררו את רגלי הוועדה המקומית? למה זה תמיד קורה כשהמבט מופנה מזרחה? ועם מי צריך להתייעץ פתאום? עם משה כהן - שתכניתו קובעת שימור ללא פשרות במזרח ירושלים. חבל.


הזרים קונים דירות דרך האינטרנט - ללא ביקור בדירה

צורם קצת - כמו שאני קונה דרך האינטרנט מצלמה, וגם זה רק אחרי שבדקתי וראיתי אצל חבר - הם קונים בית... אבל דבר אחד הצחיק אותי בכתבה - הדוגמה של קנייה בפרוייקט "נוף ציון" בג'בל מוכבר. איכשהו נראה לי ששם קונים בעיקר דרך האינטרנט, כי מי שיגיע ויראה שהוא בלב שכונה ערבית אולי ישנה את דעתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה